Cen
Banner1

វិធី​ ១០​យ៉ាង​ដើម្បី​សន្សំសំចៃ​សាំង​រថយន្ត​
​ ​ ​ -----------------------------------


1) សូម​ចាក់​សាំង​ណា​ដែល​កម្រិត​អុក​តាន (octane) ទាប ដើម្បី​ឲ្យបាន​ច្បាស់​ថា​តើ​យើង​គួរ​ចាក់​សាំង​ប្រភេទ​ណា សូម​បើក​មើលសៀវភៅ​របស់​រថយន្ត (owner's manual) ។ លើកលែង​តែ​រថយន្ត​យើង​ត្រូវ​បាន​តម្រូវឲ្យ​ប្រើ​ប្រេងសាំង​ប្រភេទ​ព្រី​មៀម (premium) ដូចនេះ​សូម​ធ្វើ​តាម​នោះ​ចុះ ប៉ុន្តែ​បើ​គ្មាន​ការតម្រូវ​ទេនោះ សូម​ប្រើ​ត្រឹម​សាំង​ធម្មតា​បាន​ហើយ ពីព្រោះ​សាំង​ប្រភេទ​នោះ​ពុំ​បាន​ជួយ​ឲ្យ​រថយន្ត​យើង​ឲ្យ​ស៊ីសាំង​តិច ឬ​បង្កើន​អ្វី​ដល់​ម៉ាស៊ីន​ក៏​គ្មាន​ដែរ ។ ដរាបណា​ម៉ាស៊ីនរថយន្ត​របស់​យើង រត់​ក្នុង​សម្លេង​ធម្មតា​គ្មាន​ការប្រែប្រួល​អ្វី​ទេ​នោះ
សូម​ប្រើ​ប្រេង​ធម្មតា​បាន​ហើយ វា​គ្មាន​អ្វី​អស្ចារ្យ​សម្រាប់​ម៉ាស៊ីនរថយន្ត​ឡើយ ។​

2)​សូម​កុំ​ចាក់​សាំង​ឲ្យ​ពេញ​ធុង​ឲ្យសោះ កាលណា​យើង​ចាក់​សាំង​ពេញ​ធុង ចំហាយ​សាំង​ប្រឹង​រក​កន្លែង​ចេញ វា​ជ្រាប​ចេញ​ភាគច្រើន​តាមរយៈ​គម្រប​បិទ​បើក (​កន្លែង​ចាក់​សាំង​) ហេតុនេះ​សាំង​មួយចំនួន​ហើរ​ភាយ​ចេញ​បាត់បង់​ចោល​ខាត​ដោយ​ពុំ​បាន​ប្រើ ចាក់​ត្រឹមតែ 3/4 នៃ​ធុង ឬ 3,5/4 នៃ​ធុងសាំង​យើង​បាន​ហើយ ។​
​​គំរប​សាំង​ត្រូវ​បិទ​ឲ្យ​ជិត​ល្អ​បំផុត ពីព្រោះ​សាំង​អាច​ជ្រាប​ចេញ​តាម​នេះ​បាន បើ​គំរប​សាំង​នេះ​រលុង ឬ​មាន​ការសង្ស័យថា​ដូច្នេះ គួរ​រក​គំរប​ថ្មី​សម្រាប់​ប្តូរ ។ គេ​បាន​រកឃើញថា​សាំង​ចំនួន ១៤៧​លាន​ហ្កា​ឡុង​បាន​ភាយ​ចេញ​តាម​រយៈ​គំរប​សាំង​ជា​រៀងរាល់ឆ្នាំ រក​វិធី​គ្រប់យ៉ាង​គ្រប​គំរប​សាំង​ឲ្យ​ជិត​បំផុត​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើទៅបាន ។​
​​ពេល​ចត​រថយន្ត​ត្រូវ​រក​ទីណា​មាន​ម្លប់​សំរាប់​ចត កន្លែង​ដែល​មាន​កំដៅថ្ងៃ​ចាំង​ចំ​រថយន្ត​អាច​ធ្វើឲ្យ​សាំង​ភាយ​ចេញ​បាន​យ៉ាង​ងាយ​បំផុត បើ​មាន​ទី​ល្មម​អាច​ចត​ឡាន​បាន​សូម​ចត​ឡាន​ទុក​ក្រោម​ដំបូល ឬ​ម្លប់ ។​
​​កង់​របស់​រថយន្ត​គួរ​សប់​វា​ទៅ​តាម​កំរិត​ដែល​បាន​តម្រូវ​ដោយ​ការកំណត់​របស់​រថយន្ត កង់​ធូរ​ធ្វើឲ្យ​រថយន្ត ស៊ី​សាំង កង់​មាន​សម្ពាធ​ពុំ​ស្មើគ្នា រថយន្ត​មិន​នឹងន ក៏​បណ្តាល​ឲ្យ​ស៊ីសាំង ។​
​​ទិញ​ប្រដាប់​សម្រាប់​វាស់​សម្ពាធ​កង់​ប្រភេទ​នាឡិកា (digital) ទើប​បាន​បង្ហាញ​សម្ពាធ​កង់​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ល្អ ។ កាលណា​កង់​របស់​យើង​ធូរ ម៉ាស៊ីន​ត្រូវ​ប្រឹង​ខ្លាំង​ជាង​មុន​ដើម្បី​អូស​ឡាន​ឲ្យទៅ​មុខ សូម​បើករថយន្ត​ក្នុង​ល្បឿន​មួយ​ល្មម​បាន​ហើយ ចន្លោះ 80-100Km ក្នុង​១​ម៉ោង គឺ​ល្មម​សម្រាប់​ផ្លូវ​ល្អ ចន្លោះ 65-75 ក្នុង​ផ្លូវ​ដែល​មិន​មាន​ស្ថានភាព​ល្អ ។​
​​ការត្រួតពិនិត្យ​សម្ពាធ​កង់​ត្រូវ​ឲ្យបាន​១​សប្តាហ៍​ម្តង ប្រើ​កង់​ដែល​មាន​ក្រឡា​ញឹក មិន​គួរប្រើ​កង់​ដែល​មាន​ក្រឡា​ធំ​សម្រាប់​បើកផ្លូវ​ធម្មតា​ទេ វា​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​ប្រឹង​ខ្លាំង​ជាង រលាក់​ខ្លាំង​ព្រមទាំង​ញ័រ​ដល់​តួ​រថយន្ត​ខ្លាំង​ជាង​ប្រើ​កង់​ក្រឡា​ញឹក សូម​ប្រើ​កង់​ប្រភេទ​នោះ​តែ​នៅពេល​បើក​ចូល ឬ​ទៅ​ផ្លូវ​ព្រៃ ឬ​ទី​គ្មាន​ផ្លូវ​ល្អ​បាន​ហើយ ។​
​​ត្រួតពិនិត្យ​ប៊ូ​ហ្សី ខ្សែ​ប៊ូ​ហ្សី តម្រង​ខ្យល់​ត្រូវ​ស្អាត​ជានិច្ច រថយន្ត​រត់​ស្ងាត់​ជាង ខ្លាំង​ជាង​បើ​តម្រង​ខ្យល់​ស្អាត បើ​អាច​ប្តូរ​បាន​រាល់ ២-៣​ខែ គឺ​ល្អ​បំផុត ។​
​​ប្រេង​បាត​សម្រាប់​ប្តូរ​ត្រូវ​ប្រើ​ប្រេង​ដែល​តម្រូវ​ឲ្យ​ដោយ​សៀវភៅ​ឡាន មិន​ត្រូវ​ចេះ​តែ​ប្តូរ​តាម​ការនឹកឃើញ​នោះឡើយ រកមើល​ប្រេង​ណា​មាន​ដាក់ពាក្យ "Energy conserving" នៅលើ API ផ្លាក​របស់​ប្រេង ពីព្រោះ​ប្រេង​ប្រភេទ​នេះ​អាច​ជួយ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​រត់​ស្រួល អាច​កាត់បន្ថយ​បញ្ហា​បាន​មួយ​ចំនួន​របស់​ម៉ាស៊ីន ។​
​​បើ​ស្រឡាញ់​ឡាន​ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់​ចំពោះ​ម៉ាស៊ីន​ឲ្យបាន​ច្រើន​បំផុត ព្យាយាម​ធ្វើ​តាម​អ្វី​ដែល​បាន​កំណត់​ឲ្យ​ដោយ​សៀវភៅ​រថយន្ត ឬ​ឲ្យបាន​ញឹកញាប់​ជាង​សម្រាប់ប្រ​ទេស​យើង​ដែល​មាន​ធូលី​ដី​ច្រើន និង​កំដៅ​ក្តៅ​ជាង ។​


 

សុវត្ថិភាពក្នុងការបើកបរ

Advertising5