ភ្នំពេញ៖កាលពីថ្ងៃសៅរ៍កន្លងទៅនេះ កម្មវិធីបម្រើសេវាកម្ម កក់តុសម្រាប់ភោជនីយដ្ឋាន Eatigo ដែលមានទីតាំងនៅប្រទេសថៃ និងសិង្ហបុរីបានធ្វើការជូនដំណឹងទៅអតិថិជនខ្លួនតាមរយៈអ៊ីមែល ដោយបញ្ជាក់អំពីបញ្ហាដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការចូលទាញយកទិន្នន័យអតិថិជនដោយគ្មានការអនុញ្ញាត បន្ទាប់ពីទិន្នន័យទាំងនោះត្រូវបានបង្ហោះលក់នៅតាមបណ្តាគេហទំព័រមួយចំនួន។ ទិន្នន័យដែលបានដាក់លក់ទាំងនោះមានចំនួនប្រមាណជាង ២,៨លានគណនី ហើយភាគច្រើនជាទិន្នន័យមកពីអតិថិជននៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី ហុងកុង និងប្រទេសថៃ។ នេះបើតាមការផ្សាយព័ត៌មានរបស់នាយកដ្ឋានប្រឆាំងបទល្មើសបច្ចេកវិទ្យា។
ក្រុមហ៊ុន Eatigo ក៏បានបញ្ជាក់បន្ថែមទៀតថា ទិន្នន័យដែលបានលួចយកទៅលក់ទាំងនោះមានដូចជា ឈ្មោះអតិថិជន អាសយដ្ឋានអ៊ីមែល និងលេខទូរសព្ទ គឺបានកើតឡើងតាំងពីជាង១៨ខែមុនមកហើយ ដោយឡែកលេខសម្ងាត់គណនីរបស់អ្នកប្រើប្រាស់គឺមិនមានផលប៉ះពាល់អ្វីទេ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនបានជំរុញឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់ធ្វើការប្តូរលេខសម្ងាត់ដើម្បីធានាសុវត្ថិភាពផ្ទាល់ខ្លួនផងដែរ។ ចំពោះទិន្នន័យទាក់ទងនឹងក្រេឌីតកាតក៏មិនមានការប៉ះពាល់ដែរ ដោយសារក្រុមហ៊ុនមិនបានរក្សាទុកព័ត៌មានទាំងនោះនៅលើប្រព័ន្ធកុំព្យូទ័ររបស់ពួកគេឡើយ។
ករណីខាងលើនេះគឺជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្អមួយដែលនាយកដ្ឋានប្រឆាំងបទល្មើសបច្ចេកវិទ្យា តែងតែបានធ្វើការផ្សព្វផ្សាយ និងណែនាំឱ្យលោកអ្នកមានការប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងការទាញយកកម្មវិធីណាមួយមកប្រើ ព្រមទាំងសូមឱ្យមានការប្រុងប្រយ័ត្នមុនពេលបញ្ចូលទិន្នន័យទាក់ទងនឹងធនាគារទៅក្នុងកម្មវិធីទាំងនោះ។ អ្វីដែលសំខាន់គឺលោកអ្នកគួរតែស្វែងយល់ថាតើក្រុមហ៊ុនដែលបង្កើតកម្មវិធី គឺជាក្រុមហ៊ុន ធំ ល្បី ដែលបានចំណាយថវិកានិងពេលវេលាដើម្បីបង្កើតប្រព័ន្ធការពារសុវត្ថិភាពទិន្នន័យរបស់លោកអ្នក ហើយវាមិនមែនជាក្រុមហ៊ុនដែលបង្កើតកម្មវិធីសម្រាប់តែរកប្រាក់ចំណេញក្នុងរយៈពេលខ្លីនោះទេ៕ ដោយ៖បញ្ញាស័ក្តិ