Thursday, April 25, 2024

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

ផ្លូវ​រូងភ្នំ ហៃ​វ៉ា​ន់ទី​២ បើក​ឲ្យ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​

spot_img

​ហាណូយ​, វៀតណាម​៖ ផ្លូវ​រូងភ្នំ​ហៃ​វ៉ាន់​ដែលជា​ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី​ដែល​វែង​ជាងគេ​នៅ​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ដែល​ត​ភ្ជាប់​ខេត្តកណ្ដាល​ខេត្ត Thừa Thiên-Huế និង​ទីក្រុង​ដា​ណាំង (Đà Nẵng) បាន​បាន​បើក​ឲ្យ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​កាលពី​ថ្ងៃ​ចន្ទ​បន្ទាប់ពី​ការសាងសង់​បាន​ប្រើ​រយៈពេល​៤​ឆ្នាំ។​

​គម្រោង​ពង្រីក​ផ្លូវ​រូងភ្នំ​ហៃ​វ៉ាន់​ត្រូវបាន​អនុម័ត​ដោយ​ក្រសួង​ដឹកជញ្ជូន​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៦ ។ ដំណាក់កាល​ទាំងពីរ​ដំណាក់កាល​នេះ​បាន​ចំណាយ​ថវិកា​អស់​ជាង ៣១០ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ។ ដំណាក់កាល​ទី ១ គឺ​ជួសជុល​និង​កែលម្អរ​ផ្លូវ​រូងភ្នំ​ហៃ​វ៉ាន់​ដែលមាន​ស្រាប់​និង​កែលម្អរ​កំណាត់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ១ ដែល​កំពុង​រត់​ឆ្លងកាត់​ច្រក​ហៃ​វ៉ាន់​។​

​ដំណាក់កាល​ទី​ពីរ​គឺ​ពង្រីក​ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី​ដែល​ត្រូវបាន​ប្រើ​សម្រាប់​ការជីក​រុករក​ដើម្បីឱ្យ​វា​អាច​ចូលទៅ​កាន់​ចរាចរ​បាន – ផ្លូវ​រូងភ្នំ​ហាណូយ​ផ្លូវ​លេខ ២ – មាន ៤ គន្លង​និង​ផ្លូវ​ខិត​ទៅរក​ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី​នៃ​ទំហំ​ដូចគ្នា​។ ផ្លូវ​រូង​ក្រោម​ដី​ថ្មី​នេះ​មាន​ប្រវែង ៦,២ គីឡូម៉ែត្រ​សាងសង់​ឡើងលើ​ភ្នំ​និង​មាន​ពីរ​ផ្នែក​សម្រាប់​យានយន្ត​ដែលមាន​ផ្នែក​នីមួយៗ​មាន​ប្រវែង ៩,៧ ម៉ែត្រ​។ ផ្លូវ​ជិតខាង​ជើងមាន​ប្រវែង​ប្រហែល ១,៧ គីឡូម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខាងត្បូង​ជិត ៤ គីឡូម៉ែត្រ​។​

​ការស្ថាបនា​គម្រោង​នេះ​បានបញ្ចប់​នៅ​ខែកញ្ញា​ឆ្នាំ ២០២០ ពោលគឺ ៣ ខែ​មុនពេល​កំណត់​។ វា​ត្រូវបាន​គេ​រំពឹងថា​នឹង​ជួយ​កាត់បន្ថយ​ការកកស្ទះ​ចរាចរ​ណ៍ស​ម្រា​ប់​ផ្លូវ​រូងភ្នំ​ហៃ​វ៉ាន់​នាពេល​បច្ចុប្បន្ន​។ វា​ក៏​នឹង​កាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​ធ្វើដំណើរ​សម្រាប់​យានយន្ត និង​បង្កើន​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​ការដឹកជញ្ជូន​ទំនិញ​និង​អ្នកដំណើរ​ផងដែរ​។​

​ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី​ទ្រី​ញ ដា​ញ់ ដុង (Trịnh Đình Dũng) ក្នុង​សុន្ទរកថា​របស់លោក​បាន​និយាយថា​នេះ​គឺជា​គម្រោង​ដ៏​ធំ​និង​ស្មុគស្មាញ ប៉ុន្តែ​វិនិយោគិន​និង​អ្នកម៉ៅការ​វៀតណាម​បានបង្ហាញ​សមត្ថភាព​និង​សមត្ថភាព​បច្ចេកទេស​ពេញលេញ​។​

​មន្ត្រី​រដ្ឋាភិបាល​បាន​និយាយថា​ផ្លូវ​ហៃ​វ៉ាន់​ដែលជា​ផ្នែក​មួយ​ដ៏​សំខាន់​នៃ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ១ ធ្លាប់ជា​ផ្លូវ​គ្រោះថ្នាក់​ដែលមាន​គ្រោះថ្នាក់​ដល់​អ្នកបើកបរ​ដែល​ជំរុញ​ឱ្យ​ការសម្រេចចិត្ត​របស់រ​ដ្ឋា​ភិ​បាល​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៩៦ ធ្វើ​​ឱ្យ​ប្រសើរ​ឡើងទៅ​ទម្រង់​បច្ចុប្បន្ន​របស់ខ្លួន​ដែលជា​ផ្លូវ​មួយ​ក្នុងចំណោម​ផ្លូវ​ទាំង ៣០ របស់​ពិភពលោក​។ ផ្លូវ​រូង​ក្នុង​ដី​ធំ​បំផុត​។​

​ការអនុម័ត​ត្រូវបាន​បញ្ចប់​នៅ​ឆ្នាំ ២០១៥ ប៉ុន្តែ​ដោយសារ​កំណើន​ចរាចរណ៍​ដែល​អម​ជាមួយ​កំណើន​យ៉ាង​លឿន​របស់​ប្រទេស​ក្នុង​ប៉ុន្មាន​ឆ្នាំ​ថ្មីៗ​នេះ​វា​បាន​ផ្ទុក​លើស​ទម្ងន់​ហើយ​នៅ​ឆ្នាំ ២០១៥ ការធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​មួយទៀត​គឺ​បៃតង​។ – VNS

spot_img
×