ភ្នំពេញ៖ វាយតម្លៃទីក្រុងស្អាត តាម ស្ដង់ដាវាយតម្លៃដោយផ្នែកតាមអភិក្រម “ធ្វើឱ្យបាន ធ្វើឱ្យលឿន និងមានតម្លាភាព” និងបានបែងចែកជា ៣ សូចនាករគោលគឺ ការផ្តល់សេវាឱ្យបាន និងប្រកបដោយគុណភាព ។
អនុវត្តតាមសេចក្ដីជូនដំណឹងលេខ ៧៤២សជណ.ផក ចុះថ្ងៃទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៦ របស់ទីស្ដីការគណៈរដ្ឋមន្ដ្រី និងដើម្បីចូលរួមដល់កំណែទម្រង់ស៊ីជម្រៅ សំដៅបម្រើសេវាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋប្រកបដោយភាពកក់ក្ដៅ និងយុទ្ធនាការ “កម្ពុជា៖ ព្រះរាជាណាចក្រអច្ឆរិយៈ-ផ្ដល់ភាពក្ដៅ”។
ក្រសួងទេសចរណ៍ បានរៀបចំនូវសិក្ខាសាលាស្ដីពី “បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អ” ចាប់ពីថ្ងៃទី១៤-១៥ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១៨ ហើយត្រូវបានបិទក្រោមអធិបតីភាព លោក ប៉ាក់ សុខុម រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងទេសចរណ៍។
ក្នុងនោះយោងតាមប្រសាសន៍លោក ប៉ាក់ សុខុម រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងទេសចរណ៍ អនុវត្តតាមសេចក្ដីជូនដំណឹងលេខ ៧៤២សជណ.ផក របស់រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា អនុញ្ញាតឱ្យដាក់ចេញនូវចេញនូវចលនាប្រឡងប្រណាំងបដិសណ្ឋារកិច្ចល្អចំនួន៣គឺ៖
១. បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អក្នុងវិស័យទេសចរណ៍ ២. បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អរបស់ច្រកទ្វារអន្ដរជាតិ ៣. បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អក្នុងសេវាសាធារណៈរបស់ក្រុង/ខណ្ឌ/ស្ថាប័នស្ថិតក្នុងបេក្ខភាពនៃចលនាប្រឡងប្រណាំងទីក្រុងស្អាត។
យោងតាមរបាយការណ៍បូកសរុបរបស់លោក ណេប សាមុត អគ្គនាយកគ្រប់គ្រងឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ បានឱ្យដឹងថា ក្រសួងទេសចរណ៍ បានបង្កើតនូវប្រព័ន្ធវាយតម្លៃ និងស្ទង់មតិយោបល់ភ្ញៀរទេសចរ និងប្រជា-ពលរដ្ឋលើ ចលនាប្រឡងប្រណាំងទាំង៣ខាងលើតាមប្រព័ន្ធ QR Code ទាំងអស់។
សូមបញ្ជាក់ថា៖ ពាក់ព័ន្ធចលនាប្រឡងប្រណាំង “បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អសេវាសាធារណៈរបស់ក្រុង/ខណ្ឌ/ស្ថាប័នស្ថិតក្នុងបេក្ខភាពនៃចលនាប្រឡងប្រណាំងទីក្រុងស្អាត” លើកទី២ ដើម្បីឱ្យ “បដិសណ្ឋារកិច្ចល្អជារបៀបវារៈជាតិ” និងក៏ដូចជាស្របតាមប្រសាសន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់ សម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ដ្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា “មន្ដ្រីគឺជាអ្នកបម្រើរាស្ដ្រដ៏ស្មោះត្រង់ មិនមែនជាចៅហ្វាយទេ” គណៈកម្មាធិការជាតិវាយតម្លៃទីក្រុងស្អាត បានរៀបចំស្ដង់ដាវាយតម្លៃដោយផ្នែកតាមអភិក្រម៖ “ធ្វើឱ្យបាន ធ្វើឱ្យលឿន និងមានតម្លាភាព” និងបានបែងចែកជា ៣ សូចនាករគោលគឺ៖
សូចនាករគោលទី១៖ ការផ្តល់សេវាឱ្យបាន និងប្រកបដោយគុណភាព ។ សូចនាករគោលទី២៖ ការផ្ដល់លឿន ទាន់ពេលវេលា និងត្រឹមត្រូវ ។ សូចនាករគោលទី៣៖ ការផ្តល់សេវាជូនប្រជាពលរដ្ឋដោយស្មើភាព និងមានការទទួលខុសត្រូវ។
ដើម្បីឱ្យចលនាប្រឡងប្រណាំងនេះទទួលបានភាពជោគជ័យ ដើម្បីត្រៀមទទួលទេសចរអន្ដរជាតិ ៧លាននាក់នៅឆ្នាំ២០២០ និង ១៥លាននាក់ឆ្នាំ ២០២០ លោក រដ្ឋលេខាធិការ អំពាវនាវឱ្យបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ វិស័យឯកជន និងភ្ញៀវទេសចរ ចូលរួមផ្ដល់មតិយោបល់លើ ១. ការផ្ដល់សេវារបស់ក្រុង/ខណ្ឌ/ស្ថាប័នស្ថិតក្នុងបេក្ខភាពនៃចលនា ប្រឡងប្រណាំងទីក្រុងស្អាតតាម រយៈកម្រងសំណួរ ឬស្កេន QR Code វាយតម្លៃនៅលើបញ្ឈរ QR Code ដែលបានបំពាក់នៅតាមបេក្ខភាព ២. ការផ្ដល់សេវារបស់ច្រកទ្វារអន្ដរជាតិតាមរយៈកម្រងសំណួរ ឬស្កេន QR Code វាយតម្លៃនៅលើ បញ្ឈរ QR Code ដែលបានបំពាក់នៅតាមច្រកទ្វារអន្ដរជាតិបេក្ខភាពទាំង៦ និង៣. ការផ្ដល់សេវារបស់ច្រកទ្វារអន្ដរជាតិតាមរយៈកម្រងសំណួរ ឬបញ្ឈរ QR Code វាយតម្លៃ ឬQR Code លើវិក័យបត្រ ឬសម្ភារៈផ្សព្វផ្សាយនានា ដែលបានបំពាក់នៅតាមមូលដ្ឋានអាជីវកម្មទេសចរណ៍បេក្ខភាពនៃចលនាប្រឡងប្រណាំងបដិសណ្ឋារកិច្ចល្អក្នុងវិស័យទេសចរណ៍៕ ដោយ៖កូឡាប